Svatba na Zastávce Obořice

REALIZACE SVATBY

I. Základní informace

Pro uspořádání svatební hostiny statek nabízí kapacitu do 60 osob (vnitřní prostor).

Pronájem víkendové svatby se týká sálu, jídelny s otevřenou kuchyní, sklepního posezení, "lesního baru", ubytovacích prostor (19 samostatných lůžek) a určených prostor v okolí domu (vč. obřadní louky, stanového městečka, volejbalového hřiště). Netýká se vyznačených soukromých prostor. K procházkám, klidovém spočinutí, fotografování lze využít přilehlý lesík a soukromou alejovou cestu. Pronájem je od pátečního rána do neděle 11 h.

Pronájem zahrnuje veškerý potřebný mobiliář jako stoly, dřevěné židle a všechny poplatky spojené s provozem pronajatých částí stavení. Součástí poplatku za prostory jsou i chladící zařízení pro pivo, víno a nealkoholické nápoje. Dekorace a výzdoba prostoru je ve vlastní režii, případně Vám můžeme zaslat portfolio služeb v okolí (fotograf, floristka, …).

Cena víkendového pronájmu celého našeho areálu včetně ubytování (19 lůžek) a veškerých energií činí 85.000 Kč, vč. DPH. Osoby spící ve stanech, karavanech, hamakách nebo kdekoliv v areálu jsou zahrnuty v ceně pronájmu. 

Nevybíráme žádný poplatek za špuntovné - lahvovné - víno, tvrdý alkohol, vše je již v nájmu. 

V našem areálu není možné házení umělých okvětních lístků a použití jakýchkoliv plastových párty konfet. Dále není možné v celém areálu používání jednorázových plastových talířků, příborů a kelímků na alkohol a nealkoholické nápoje. Naše kuchyň i bar jsou vybaveny potřebným nádobím a sklem v přiměřeném počtu. K dispozici je venkovní přenosné ohniště. Pokud byste chtěli opékat maso, můžete si gril i dříví přivézt svoje. 

II. Venkovní prostory

Součástí areálu je louka (pro obřad, pro živou hudbu, …), trampolína, hřiště na volejbal či frisbee s travnatým povrchem, slackline, cirkusové náčiní, hrací prostor pro děti.

Součástí přírodní scenérie je rozlehlý pozemek s lesem a s alejí pro nerušené procházky, pastvina s koňmi, domácí drůbež. V lese je možno využít "lesní bar" (100 m od domu).

III. Obřad

Realizaci obřadu si svatebčané zajišťují sami. Obřad lze realizovat v areálu - na louce, v lese, u menších svateb přímo ve stodole. V případě nepřízně počasí je třeba na obřad zajistit venkovní zastřešení - šapitó (není součástí pronájmu). V ceně pronájmu jsou k obřadu zahrnuty židle a stolek, slavobrána.

Civilní obřad zastřešuje matrika v Nasavrkách, kde je nutné si zarezervovat termín (možno využít nasavrckého zámku). Církevní obřady si snoubenci také zajišťují sami.

IV. Ubytování

Ubytování - celková kapacita objektu činí 19 lůžek v 5 ti ubytovacích jednotkách. V letních měsícíchlze využít i možnost postavení stanů či karavanů přímo na louce u statku. Lze využít možnost ubytování v některém z okolních penzionů či hotelů, např. v Nasavrkách.

Check-in je den před svatbou od 14 h, check-out následující den po svatbě v 11 h.

V. Svatební hostina

Každý z nás má svoji představu o svatební hostině a občerstvení. Prostor je tedy pronajímán bez zajištění stravování. Veškerý catering včetně nápojů a sladkého baru je na volbě svatebčanů. K dispozici je otevřená kuchyň s jídelnou, která tvoří zázemí pro vámi zajištěné cateringové služby, případně prostorný sklep k uskladnění potravin.

VI. Organizace příprav

Pokud se rozhodnete realizovat svatbu v našem areálu, doporučujeme osobní schůzku, kde si zodpovíme vaše další dotazy a společně si projdeme všechny prostory. Počítejte cca 1-2 hodiny, nemějte obavy, budeme se Vám snažit se vším poradit.

Příprava a výzdoba svatební tabule probíhá odpoledne, den před svatbou.

Výzdoba interiéru i obřadu, včetně ubrousků na tabuli, je ve vlastní režii.

Průběh večerních oslav je limitován nočním klidem od 22:00 h, kdy se hlasitější hudba přesouvá do vnitřních prostor.

Prosíme o odvezení většího objemu krabic a vlastního odpadu z hostiny. S ohledem na okolí, ve kterém žijeme, nepovolujeme žádnou zábavnou pyrotechniku.

Program celého svatebního víkendu je ukončen v neděli v 11 h. Proto prosíme o dodržení check-outu, aby nevznikly další příplatky a my mohli zahájit úklid.

·VII. Zálohy

Zálohy se týkají pevného termínu svatby.

a) Záloha na termín – jedná se o jistinu termínu, o který mají budoucí novomanželé zájem. Tato záloha se po uskutečnění sňatku odečítá na faktuře o pronájmu prostor. V případě neuskutečnění svatby v daném termínu je tato záloha nevratná, a to bez ohledu na uplynulý čas po jejím zaplacení. Výše zálohy na termín je 10.000 Kč.

b) Záloha na akci - po výpočtu předpokládané částky za pronájem a ubytování Vám zašleme výzvu k zaplacení 50% z celkové sumy za svatbu.

Záloha slouží pro případ storna, viz. níže storno poplatky.

Den po svatbě se platí hotově – doplatek paušálu za pronájem.

VIII. Odpovědnost za případnou škodu


Za škodu způsobenou na majetku v areálu Zastávka Obořice odpovídá nájemce v plném rozsahu. V případě, že nájemce předá prostory s neúplným nebo poškozeným zařízením, zavazuje se uhradit škodu takto způsobenou v plné výši. Pronajímatel neručí za ztrátu a škodu na majetku, která mu vznikla vlastní nedbalostí. Neodpovídá za zranění v prostorách areálu mimo něj.

IX. Storno podmínky


a) Objednávky se přijímají pouze písemně přes e-mail svatba@zastavka-oborice.cz .

b) Souhlas se storno podmínkami nemusí být stvrzen pouze podpisem rezervace termínu, stačí pouze písemná korespondence přes e-mail či SMS nebo tím, že proběhne 50% zálohová platba na hostinu.

c) Storno poplatek se počítá ze zálohové platby na hostinu.

- Storno musí klient provést písemně (e-mail, SMS) a pronajímatel je povinen klienta písemně upozornit o přijetí storna.

- Storno svatby více, jak půl roku před termínem (tj. 180 dní) je bez poplatku.

- Storno svatby více, jako tři měsíce před termínem svatby, je za poplatek ve výši 50% zálohy.

- Storno svatby v intervalu 60-30 dnů před termínem svatby, je za poplatek ve výši zálohy za pronájem (45 000 Kč).

- Storno svatby v intervalu mezi 30 dny až termínem svatby, je za poplatek ve výši zálohy za pronájem (45 000 Kč), plus poplatek 10 000 Kč za nenaplněnou ubytovací kapacitu. 

d) Další podmínky

- Storno poplatek se nevztahuje na případ vyšší moci (míněno úmrtí, pandemie)

- Zaplacením zálohy na účet pronajímatele zákazník potvrzuje, že byl informován o veškerých podmínkách, souhlasí s provozním řádem a se storno podmínkami platnými v areálu Zastávka Obořice, Obořice 2, 53825 Nasavrky.

Potvrzení rezervace svatebního prostoru Zastávka Obořice

Jestliže Vás naše nabídka na svatební den zaujala, žádáme Vás o vytisknutí této strany, která slouží jako písemný souhlas s podmínkami. Pokud byste měli jakékoliv dotazy, napište nebo zavolejte a rádi Vám se vším pomůžeme.

Vyplněnou stranu prosím zašlete na e-mail: svatba@zastavka-oborice.cz .

Tento list, společně se zálohou na termín (10.000 Kč) je závazný pro rezervaci.

Zálohu prosím zašlete na účet: 6954837319/0800 . Do zpráv pro příjemce uveďte: rezervace svatba jméno + příjmení

Děkujeme a budeme se těšit na naši spolupráci a Váš velký den.

Mgr. Milan Barták, Obořice 2, 53825 Nasavrky

IČO: 725 658 96

Jméno (budoucí nevěsty i ženicha):

Adresa:

Kontakt (telefon, e-mail) :

Datum svatby:

Počet hostů:

Za účelem vyřízení poptávky zpracováváme Vaše údaje. Odeslání této poptávky souhlasíte s jejich zpracováním. Informace z níže uvedeného potvrzení slouží pouze pro potřeby vyřízení poptávky a nebude s nimi jinak nakládáno či nebudou předány třetím stranám.

Podpisy:



Potvrzení k tisku ZDE.